Post by roricttubfeti on Feb 12, 2022 19:06:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige point ▞▞▞
▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
Spillet ville ikke lade mig dele mit kort, så jeg kan spille multiplayer med min ven. Jeg prøvede at gøre, hvad der stod, ved at dele kortet, og da jeg gjorde det, deler det ikke kortet, det sagde "Du kan ikke dele kortet, kortet er kun synligt for dig". Kan du venligst rette dette
Ret venligst timeout. Jeg elsker virkelig dette spil, men hvordan man spiller, hvis det altid fortæller mig, at jeg ikke loggede ind. Jeg kan ikke spille med min ven bcs af det. Min internetforbindelse er ok, men jeg ved ikke, hvorfor den altid siger, tjek forbindelsen. Hjælp mig venligst med at ordne dette. Jeg var træt af at geninstallere det flere gange. Men mit spil er stadig det samme. Kan ikke logge ind. Ret venligst dette😞
Jeg kan godt lide dette spil. men hvorfor er alle karaktererne dyre? Gør det ikke dyrt
Godt spil god grafik og mere
Mini World: CREATA Avventura uhla
Jeg er ked af at sige det, men jeg kan godt lide det, men grunden til, at jeg gav det en 3-stjerne i stedet for en 5-stjernet, er, fordi NÅR ET SPIL DET BLIVER DET AT LAGER PÅ MIG, OG NÅR JEG KONTROLLER MIG, AT INTERNETTET ER TILSLUTET, OG NÅR JEG TILMELDER ROGLOX DET GJORDE DET SAMME, VENLIGST HVIS DIN EN AF UDVIKLERNE VENLIGST LØS DET!
At komme ind i selve spillet tager mindst 4 forsøg. Ikke verdens eller arkade nej, spillet. Også de nye træer gør overlevelse ekstremt trættende og ikke behageligt. Du gør dette spil værre med hver opdatering, ret login-fejlen og få trægrenene til at knække automatisk, når du knækker træstammen.
Jeg elskede det indtil opdateringen. Nu måtte jeg vente i to timer!!! Det er måneder siden, jeg har ventet. Hvis du ikke løser dette, vil dette spil blive lukket ned for altid. Og du bør give gratis minimønter til fattige. Og multiplayer virker ikke længere for mig, når mit netværk er fint.
No good can no play Kan hjælpe Hjælp venligst
Fejlforbindelse, men min forbindelse er god, hvorfor spillet er fejlforbindelse
Jeg plejede at elske dette spil, men det haltede og sådan noget, men... Nu er spillet helt anderledes... Og jeg kan ikke lide ny opdatering 😐 det er ret svært at finde dit kort og mere... Specielt til nye spillere.... Skift det til den gamle version af hovedskærmen.....
Da jeg begyndte at spille miniverden, kan jeg ikke fortælle mig, at dette er en fejl (ok, så her er hvad der skete) jeg er lige begyndt at logge ind på spillet, men kan indlæsningslinjen ikke forsvinde, kan du venligst rette det?
ANNO - creat a new world, Nintendo Wii - DBA
Hvad skete der?? Der står Time out. Tjek venligst internettet. Venligst ret venligst dette😢 Den siger også unable network multiplayer hvorfor?? Ret venligst dette, så jeg giver dig 5 stjerner
Kopi af Minecraft, men hvor det jeg ligner... Det er vel fint nok hvis man ikke vil/kan købe minecraft?
Jeg elsker dette spil så meget, men det er ligesom minecraft, men jeg kan godt lide dette, har et møbel, jeg kan lide det!♥
Den nye opdatering med grenene er noget vi skal snakke om,Devs.Please.. Jeg beder jer, gør det sådan, at de AUTOMATISK BRYDER EFTER DU HAR STÆLLEN NED!!!! DET ER SÅ IRGERLIGT AT GÅ AT HÆGTE TRÆ! Spil spillet om overlevelse selv. Du vil komme til at indse, hvor HÅRDT og IRRITERENDE det bliver med træerne! Denne opdatering var god, men du skal ændre noget mekanik. Jeg anbefaler også at introducere ovne eller noget, da det er irriterende at tilberede kød på bål. Jeg kan godt lide spillet, hvis du opdaterer det
Hvorfor jeg kan ikke komme ind i spillet denne spilfejl eller min håndfon kan du rette hvad jeg vil spille igen dette spil
Virkelig fedt, men kunne du tilføje den normale gris igen, jeg savner det
Jeg kunne godt lide at spille dette på min vens tablet, så det er klart, at jeg besluttede at få det selv. Kun for at finde, det er ikke egnet til telefoner, halvdelen af menuen er ikke vist, og så jeg kan ikke spille halvdelen, hvis spillet. For at være ærlig er dette ret idiotisk, men helt sikkert, for et spil, der er så godt som rip-off af Minecraft, vil du gerne have, at alle mennesker skal kunne spille det.
Der står altid "klientversion ikke kompatibel med værelsesversion" hver gang jeg prøver at gå til mine søskendes verdener! Venligst fix dette
jeg elsker virkelig spillet. men selve spillet går ned. kan i ordne det? åh, og det er okay, hvis I ikke vil. men jeg vil virkelig gerne spille hardcore med multiplayer (kun inviteret), for jeg er så ensom og keder mig, for jeg er alene i Hardcore-tilstand. måske...?
sofa - cphrumdesign
Jeg er sikker på, at det er et sjovt spil, men det er ikke noget for mig. forlod vildene ikke, da solen kom op? måske går jeg glip af noget, også er det lidt forvirrende for nye spillere *host* mig *host*. afinstallerer, men prøv vel selv og se🤷🏾♀️
one being small but leading in development; one making effort for achieving ... focuses on two world renowned Danish landscape architects of our time, their.
Download ikke denne app, den kan gå ned, min Android-telefon anbefales ikke, men hvis din telefon kunne klare det godt, download den, min telefon halter på grund af denne app, download den ikke dårligt for din telefon 👎👎👎👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎Og hvis du downloader det og holder det godt 📱®️IP Phone ville bare dele mine kommentarer til alle, så du ved, hvad du ikke skal downloade denne app, og hav en god dag
Happy to see that internet site is useful on my small i phone ... footballcentralreflections.com/auto-insurance-world-east-merritt-
Moto Rider GO: Highway Traffic Sacīkstes inve
Dette spil er virkelig sjovt, men af en eller anden grund, efter at have spillet for første gang, kunne jeg ikke spille i en verden længere. Spillet fortalte mig altid, at min internetforbindelse er ustabil eller langsom, selvom mit wi-fi er meget hurtigt. Løs venligst dette problem.
dette spil er forfærdeligt, fordi jeg kun kan spille online-verdenen. Jeg kan ikke skabe min egen kreative verden, og jeg kan ikke spille den første verden, som vi er nødt til at skabe på overlevelse, det er ærgerligt. download det ikke, fordi det er virkelig buggy. så ret venligst fejlen i de nye opdateringer, jeg ser frem til det.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, det er bare, at håndværket er så svært nu, at de bare skulle bringe det gamle håndværk tilbage, fordi det her er bare så dårligt, at jeg ikke engang ved, hvordan man laver en pulje eller diamantrustning længere, og de burde også have det så du er så din konto eller er nemmere at komme til, og de bør også blokere for at sparke folk og sortliste folk, fordi nogle gange er det ikke ens, og de slettede halvdelen af spillene i galleriet
Tiny Fantasy Epic Action Adventure RPG-spil V 0.224 MOD ...
Dette spil er sjovt, men der er et KÆMPE problem, når jeg forsøger at bygge mit kort, halter det altid, og jeg har en stærk forbindelse, men spillets wifi siger, at jeg har svag forbindelse, så ret det, det er virkelig irriterende
Hvad jeg anbefaler, at du skal tilføje og forbedre: -tilføj katte -PLS JEG BERETTER OM, AT DU TILFØJER ENDNU KUN 50 MØNTER, FORDI JEG GERNE VIRKELIG GOD TIL TILPASNING KARAKTEREN SELV BARE LIDT -Pls tilføje flere teksturpakker, for der er bogstaveligt talt kun 3 pakker og der er mere, jeg ville elske at tilføje, men jeg er lidt doven sååååå...ja
kan ikke spille offline... så vagt
mens jeg slutter mig til min vens kort og spiller sammen, føler jeg, at indlæsningen af kortet er for langsom, og mens jeg udforsker hans verden ved hjælp af kurven, kører min kurv hurtigere end et kortindlæsningssystem, så jeg laver en ny fejl, og problemet er, at mit internet er stærkt, min internetven er stærk også, så du skal gøre, er bare at forbedre multiplayer, mens jeg i vennekortet føler, at min gestus og flytning af min chara afventer for meget. Jeg HADER DETTE PLZ FORBEDR DET HURTIGT, FØR JEG FØLER JEG KEDET MED DETTE SPIL!! ELLER JEG VIL TILBAGE TIL MINECRAFT!!!!
Ja, jeg spiller helt vildt, efter jeg har fået en ny telefon, og jeg elsker opdateringen tak for spillet, jeg elsker det så meget.
Dette er et af mine yndlings Type 9f spil, jeg havde før, på en eller anden måde har jeg ikke spillet det siden 2019, men jeg begyndte endelig at spille denne app igen, jeg kan ikke lide det faktum, at der er online opdatering på Multiplyayer, fordi den normalt er langbenet , kortet blev ikke indlæst godt, og det blev ved med at forsinke, kan du venligst rette det.
Build a mini world 3D and share to multiplayer. ... survival exploration craft adventure with no limits for your creative kraft or surviving needs.
Jeg mistede mit arkiv og kender ikke mit UID og havde heller ikke linket det til min e-mail endnu, fordi jeg ikke kunne finde ud af, hvor jeg skulle linke det. Jeg fik taget billedet, men det har vist aldrig gemt det, så nu kan jeg ikke komme ind på min konto. Der skulle være mulighed for at logge ind med dit brugernavn. Ingen kan huske nummer-id'erne. Nu efter timers spil, må jeg starte forfra.
Dette spil var meget sjovt! Men jeg har lige tilsluttet mig tilfældig server. Den siger, at jeg skal tilbage i lobbyen. Jeg kan ikke lide det problem. BTW, vingerne er stadig seje 🙂 og jeg bedømmer dette 5 stjerner af mange ting, og du kan spille med venner eller måske være vært for verden 😊, Det virker ikke så slemt, hvis nogen bare gav et had, betyder det bare, at de ikke gør det like det eller slet spillet -_- Men lyt ikke til dem og slet ikke dette spil. det er egentlig ikke så svært. Tak, fordi du læste denne information, farvel!👋🥰
Jeg indlæste spillet, og det hele ændrede sig. Jeg kan ikke indlæse nogen af mine egne verdener i singleplayer, det er bare lort. INSTALLER DET IKKE.
Jeg købte minimønter pludselig dukkede minimønterne ikke op. Jeg spildte penge for, at det er 199, så ret den fejl, og hvis du ikke gør det, vil jeg sagsøge dig.
Mini World: CREATA एडवेंचर bljp
Mig og mine søskende elsker virkelig dette spil, men vi er nødt til at klage noget over denne nye opdatering. Vi kan ikke rigtig lide denne nye startskærm. Hjemmeskærmen er lidt rodet (vores mening). Hvis vi kan vælge, foretrækker vi den gamle hjemmeskærm, især haven. Jeg er ked af, hvis jeg sagde noget uhøfligt eller dårligt. Elsker det her spil alligevel ❤
Mini World: CREATA Aventure ped
Mine 4 år elsker dette spil. Jeg vidste ikke engang, hvordan jeg skulle spille, men han er over det hele. Godt spil.
BEDSTE SPIL NOGENSINDE❤️❤️❤️ perfekt for mig at spille og alle andre, men hvis jeg går til nogens parkour-spil, vil det sparke dig, hvilket er ret slemt, og når spillet er 99% vil skærmen være sort og sparke mig, og det er meget irriterende, 😒 Løs venligst dette problem, eller det er bare min telefon
Grunden til at jeg gav 3 stjerner er på grund af forsinkelsen og kontrollerne er så dumme. Når jeg bygger en bil med Maskinværkstedet og flytter den med Mine kontroller (jeg skulle til den højre), går den bare til venstre. Og der var ikke mange engelske spillere. Jeg vil sige, at der er japansk, kinesisk eller indo. Jeg legede pludselig med dem, men jeg forstår ikke sproget...🤨
Det er et godt spil. Mit problem er, at der er onde mennesker, så min idé er, at når en spiller bliver rapporteret, får den spiller, der blev rapporteret, besked om, at de er blevet rapporteret og kommer ikke til at spille, før udvikleren gør noget ved det. Alt i alt er det et godt spil. Okay, afinstallerede spillet. For mange slemme spillere
Fast good for drawing and has a versatile way to create android Samsung ... the always switched on modern world around you in amazing new ways, Mark.
Okay. Jeg gav dette en 3-stjernet anmeldelse, fordi... 1. Da jeg først havde downloadet Mini World, så forlod jeg spillet, sluttede jeg mig til spillet igen, og det NULlede MIN KONTO. 2. JEG KØBTE NOGLE MINI MØNTER, OG DETTE SPIL GIVER MIG TIL AT SPILDE DE PENGE, JEG HAVDE, FORDI DET NULSTILLede MIN KONTO. 3. NÅR DER IKKE ER INTERENT FORBINDELSE, ER DET MEGET FORVIRDERENDE. MULTIPLAYER-KNAPPEN BLIVER GRÅ, MEN IKKE SINGLEPLAYER-KNAPPEN. DU KAN OGSÅ IKKE ENDNU TRYKKE PÅ SINGLEPLAYER-KNAPPEN, SELVOM DEN ER FARVE. PLS LØS DETTE!
Kan man skifte ovnen? den nye ovn er så svær at bruge. Jeg kan godt lide at spille mini-verden, men hvis kan du venligst ændre ovnen, TQ.